Ras: Baskir/Islandshäst Född: 2016 Härstamning: Okänd Kön: Sto Utbildningsnivå: Färg: Musblack Kom till klubben: 25 feb 2024 Ronja är ny på ridskolan och håller på att slussas in i verksamheten.

Ras: PRE Född: 2013 Härstamning: e. Karun u: Hada FS Kön: Sto Utbildningsnivå: Färg: Brun Kom till klubben: 14 april 2024 Mirada är ny på ridskolan och kommer inom en viss tids inskolning slussas in i verksamheten. Mirada är blind på höger öga sen födseln.

Ledamot linda@bjursasridklubb.se

Suppleant

Ordförande michael@bjursasridklubb.se

Ras: Irlänsk import Född: 2011 Härstamning: Okänd Kön: Sto Utbildningsnivå: Färg: Fux Kom till klubben: 5 juli 2023 Hon är otroligt vänlig och trivs bra med både stora och små. När det är dags för hoppning lägger hon i en högre växel.

Ledamot sofia@bjursasridklubb.se

Ledamot kristina@bjursasridklubb.se

Ras: russ och svenskt halvblod Född: 1964 Härstamning: e. Piggelin u. Lis-Marie Kön: Valack Kom till klubben: 1973 Linus var Bjursås Ridklubbs allra första klubbhäst. Han var en C-ponny som inte tyckte om dem som var mindre än honom, som till exempel höns! Ett riktigt Linus-fan berättar: Linus föddes 7 maj 1964 och var e. Piggelin…